Vær med til Spil med-Dag og få hjælp til de sociale medier

14/06 - 2017 | Henriette Krøyer

For 4. år arrangerer Dansk Golf Union en rekrutteringskampagne i efteråret. Årets tema er som sidste år "Spil med-Dag".

En af de mest effektive måder at få nye medlemmer på er at aktivere klubbens egne medlemmer til at medbringe en ven i klubben. At blive taget i hånden og blive guidet af en, man kender i forvejen, baner vejen for hurtigt at kunne se sig selv som en del af klubbens fællesskab.

Derfor lægger Spil med-dagen netop op til at et medlem og den golfnysgerrige skal spille sammen på dagen, og med det samme føle glæden ved golfsporten.

Vi vil op til arrangementet komme med idékatalog og markedsføringsmaterialer, så klubben kan komme godt i gang.
Som i forbindelse med Golfens Dag, så giver Dansk Golf Union et tilskud på kr. 500 til annoncering/boost på sociale medier.

 

Tilmelding eller framelding via nedenstående link:

 Vi håber, at din klub vil være med på Spil-med-Dagen, så endnu flere kan blive fænget af vores dejlige sport. Spil med-dag er 20. august, og der er nu åbent for tilmelding.

Hvis klubben ikke ønsker at være med, så hører vi også gerne dette.

Tilmeldingslink: http://digiumenterprise.com/answer/?sid=1487278&chk=HCQKV4DZ

 

Se de første materialer til Spil med-dagens kampagne

Vi er også på vej med en håndbog i afvikling af God Spil med-Dag.