Materialer til arbejdet med nye medlemmer

04/03 - 2017 | Thomas Aaris Liltorp

  • Drejebøger til rekrutteringsaktiviteter

    Kommunikationsplatforme
    Klubben skal først og fremmest skabe en platform for kommunikation med egne medlemmer samt for markedsføringen over for de nye kunder. Til dette formål anbefaler vi henholdsvis klubbens egen hjemmeside og Facebook. 
    Download vores en drejebog over, hvordan du etablerer de to kommunikationsplatforme.

    Drejebog til kommunikationsplatform (pdf) 

     

    Gratis prøvemedlemskab for sponsorer
    Få fyldt begynderholdet op med kun ét klik og plej samtidig dine sponsorer.

    Drejebog for gratis prøvemedlemskab for sponsorer (pdf)

     

    Prøvemedlemskab til halv pris for fitnessmedlemmer
    Fitnesscentrene har medlemmer i en aldersgruppe, som golfklubberne mangler, og golfklubberne har medlemmer i en aldersgruppe, fitnesscentrene mangler. Hvorfor ikke samarbejde om at få nye medlemmer? Læs i drejebogen til, hvordan klubben kan etablere et samarbejde med det lokale fitnesscenter.

    Prøvemedlemskab til halv pris for fitnessmedlemmer (pdf)

     

    Firmagolf for ikke-golfere
    Konceptet Firmagolf for ikke-golfere har haft stor succes i forskellige klubber i Danmark. Læs, hvad konceptet går ud på i drejebogen til venstre.

    Drejebog for firmagolf (pdf)

     

    Ta' med ud og spil golf
    I Dansk Golf Union tror vi på, at der også er medlemmer at hente ved at aktivere de eksisterende medlemmer i klubben, og derfor har vi lavet et koncept, hvor medlemmer inviterer ikke-medlemmer ud at spille golf. Læs drejebogen til venstre.

    Drejebog for Ta' med ud og spil (pdf)