Sponsorarbejde

25/10 - 2017 |

Målgruppen for kurset er:

Dem der arbejder aktivt med klubbens sponsorarbejde. Målgruppen er først og fremmest frivillige udvalgsmedlemmer.

Formålet er:

  • Udveksle erfaringer og give hinanden inspiration til det fremtidige sponsorarbejde
  • Første spadestik til en sponsorstrategi
  • Hvordan kan vi bruge de sociale medier til vores sponsorarbejde

Indhold:

Et godt sponsormatch

  • Hvilken position har klubben, og hvilken type sponsorer ønsker man at tiltrække?

Sponsorkoncepter og produkter

  • Hvilke varer skal klubben have på hylderne?

Udformning af sponsorkontrakter

  • Do's and don'ts

Markedsføring af klubbens sponsorer på de sociale medier

  • Hvordan aktiverer man sine sponsorer
  • Større synlighed af klubbens sponsorer

Når varen skal leveres

  • Forventningsafstemning og service

Workshop - case

Erfaringsudveksling

  • Der vil på kurset blive rig lejlighed til at fortælle og ikke mindst høre om andre klubbers gode og dårlige erfaringer samt udveksle ideer til nye og anderledes sponsorprodukter.

Underviser:
Konsulent Ivan Løvstrup

  • Tilmelding og deltagergebyr

    2019:

    Hvis du ønsker at vide mere om kurset i sponsorarbejde, så kontakt kursuskonsulent Lone Liebst Christiansen på mail: llc@dgu.org eller mobil 4042 2682

     

  • Yderligere infomation

    Har du spørgsmål kontakt da kursuskonsulent Lone L. Christiansen, mobil 4042 2682 eller mail: llc@dgu.org