Når konkurrencen er i gang, er det en gylden mulighed at bruge/låne klubbens sociale medier til at dele billeder fra videoer af deltagere på hullet. Tag selv billeder eller optag en kort video på mobil, eller få medlemmer til at sende til dig. Skriv en kort tekst om konkurrencen eller billedet. Gør det gerne flere gange i løbet af ugen, måske også med interview af dagsvinderne.

#Hashtag
“Tag” eventuelt billedet eller video med #roadtomadeinhimmerland, som er det officielle hashtag for arrangementet. OBS: Hvis du bruger dette tag, vil det opslag, du deler, også kunne bruges af Dansk Golf Union og Made in HimmerLand.

Jo mere larm, jo bedre
Dette inkluderer naturligvis også kommunikation og synlighed, hvis I laver noget skægt på jeres Road to Made in HimmerLand-hul. Så kommunikation og deling undervejs er en god mulighed for at gøre opmærksomme på jeres konkurrence og setup.

Var dette nyttigt?

Ja Nej
Du har angivet, at dette emne ikke var nyttigt for dig...
Efterlad venligst en kommentar og fortæl os hvorfor? Tak!
Tak for din feedback.