Kommunikation er vigtig – også i en golfklub. For hvordan sikrer man, at alle medlemmer får de informationer som de skal bruge? Hvor meget skal der kommunikeres? Hvilke medier og kanaler skal man bruge? Dansk Golf Union forsøger i dette kapitel at give nogle bud på, hvordan kommunikationen i forbindelse med denne kampagne kan gribes an. Derudover har vi også udarbejdet nogle materialer der kan bruges i jeres kommunikation om Spil med Tempo kampagner for at lette arbejdet på dette område.

Kommunikation er vigtig både før, under og efter ugerne og god kommunikation handler også om at holde et højt informationsniveau. Sørg derfor for, at de involverede – medlemmer, frivillige etc. – kender til afgørende informationer om tidspunkter og aftaler.

Dansk Golf Union anbefaler, at der er en overordnet kommunikationsansvarlig i forbindelse med kampagnen.


Var dette nyttigt?

Ja Nej
Du har angivet, at dette emne ikke var nyttigt for dig...
Efterlad venligst en kommentar og fortæl os hvorfor? Tak!
Tak for din feedback.