Submitted by Anonymous (not verified) on
Tilskuer

Indberetning af holdkaptajner til Danmarksturneringen

Vi er stadig et stykke tid fra sæsonstarten på Danmarksturneringen i maj måned, men ikke desto mindre er det nu blevet tid til at I skal indberette kontaktinfo på holdkaptajnerne til jeres tilmeldte hold.

Deadline for indberetningen af holdkaptajner er søndag d. 7. april - men jo før jo bedre.

Formular til indberetning af holdkaptajner 2024

Det er klubbens kontaktperson for Danmarksturneringen - alternativt sekretariatet, der skal indberette jeres holdkaptajner og altså ikke holdkaptajnerne selv. I skal huske at indberette holdkaptajner for alle jeres hold.


Hvad bruges oplysningerne til?

Kontaktoplysningerne til holdkaptajnerne skal bl.a. bruges:

  • Til modtagelse af relevant information fra DGU forud for hver spilleweekend og så vi altid kan komme i kontakt med et holds holdkaptajn.

  • Til den verificeringsmail, som sendes automatisk ud fra Golfbox til holdkaptajnerne efter hver holdkamp, når resultatet af kampen skal godkendes. Denne mail kan ikke komme frem til holdkaptajnen, hvis der ikke står en opdateret e-mailadresse i Golfbox.

  • Hvis I eller jeres modstandere skal i kontakt med hinanden vedr. f.eks. flytning af en kampdato/tidspunkt 

  • Hvis I har akut ny vigtig info vedr. jeres hjemmebane til jeres gæster (den alm. klub-info ligger stadig online her)

Skriv en mail til taw@dgu.org eller ring direkte på tlf. 43 26 27 08, hvis I har nogle spørgsmål.