Submitted by Anonymous (not verified) on
Mobil_haand_dgu-kort.jpg

Bestilling af DGU-kort

I forbindelse med overgang til det digitale DGU-kort ændres nogle arbejdsgange og andre forbliver som hidtil.

Der er nu lukket for bestilling af fysiske DGU-kort samtidigt med at der er åbnet for bestilling af digitale DGU-kort i GolfBox. 

Ved overgangen blev der genereret digitale DGU-kort til alle der havde (eller havde en bestilling liggende) på et fysisk aktivt DGU-kort. Der vil dog ikke blive udsendt fysiske kort bestilt efter kl. 11 den 22. marts, da disse konverteres til digitale kort. 

Der skal derfor forefindes et kort (eller bestillinger på et sådant) for at der laves en digital version. Hvis klubben har ventet med at bestille kort til nye spillere, så var det en god idé at gøre det før overgangen, så alle er med fra start, når vi overgår til det digitale DGU-kort den 29. marts 2023. 

Alternativt, kan der jo selvfølgelig bare bestilles et digitalt kort når der er åbnet for det. Det er bare et enkelt klik pr. spiller, som automatisk og øjeblikkeligt laver kortet tilgængeligt. 

Hvad bliver så anderledes? Ja, først og fremmest skal klubberne ikke længere uddele fysiske kort til medlemmerne eller inddrage dem igen ved medlemskabets ophør (eller hvis spilleren af en eller anden grund har fået sin spilleret inddraget). Dette vil nu fremover kunne administreres direkte i GolfBox administrationssystemet.


I GolfBox er der kommet en ny knap op under spillerprofilen, hvor det digitale kort kan bestilles. Se herunder, hvordan det kommer til at se ud på jeres skærm, når GolfBox udruller opdateringen.

Eller læs GolfBox' vejledning: https://golfbox.zendesk.com/hc/da/articles/10685790322962-Digitalt-DGU-kort

 

1. Der er ikke genereret et kort - klik og gå videre
 


 

2. Klik på "Generér digitalt DGU-kort"
 

 

3. Kortet er generéret