Efter kun en uge har næsten 100 golfklubber allerede tilmeldt sig arrangementet Golfens Dag som i år afholdes søndag den 22. april.
Dansk Golf Union er i fuld gang med at lave kampagnen klar, som igen i år vil kredse om “Golf er livslang kærlighed”. Kampagnen vil også igen i år blive udformet, så klubberne selv kan tilpasse klubbernes lokale ideer.
Dansk Golf Union gentager de særlige kurser til klubber, der ønsker at blive bedre til at lave Golfens Dag.
- Mange klubber har stor succes med Golfens Dag med flere hundrede gæster på dagen. Med kurserne håber vi at give inspiration til klubber, som ikke oplever samme succes, ved at dele de succesfulde klubbers mange gode idéer, siger Kim Uldahl, udviklingskonsulent i Dansk Golf Union.
Kurserne vil blive gennemført i februar/marts og vil bl.a. fokusere på hvordan klubber sikrer et stort fremmøde på Golfens Dag og får engageret medlemmer som ambassadører til Golfens Dag.
Til dette kursus kan klubbens primære tovholder for Golfens Dag deltage gratis.
Er du interesseret i at blive inspireret til at arbejde med Golfens Dag kan du også hente inspiration fra tre klubber som havde stor succes sidste år. Se de tre cases til højre (herunder hvis på mobil)
Læs mere og tilmeld dig God afvikling af Golfens Dag kursus her
Tilmelding til Golfens Dag kan ske her
View Tilmeldte Golfens Dag 2018 in a full screen map