Submitted by mrm on
Terrasse.jpg

Kursus: Få flere kunder i jeres golfrestaurant

Få flere kunder i restauranten med 3 skarpe online moduler!

Lær at skabe events, der tiltrækker nye kundegrupper, udvikle en content-strategi med effektive nyhedsbreve, og få din forretning til at blomstre online med Google Maps, QR-koder og annoncer på sociale medier. 

Kurset består af tre moduler á 2 timer med konkrete værktøjer, der skaber resultater – lige til at bruge i din hverdag.

Pris: 2000 kr. for alle tre moduler
BEMÆRK: Du er automatisk tilmeldt alle tre moduler.
 

Kursets indhold

Modul 1: Succes med events – fra idé til kunder

Fokus: Planlægning, afvikling og markedsføring af events.
Dato: Onsdag d. 26. marts kl. 9-11

Indhold:

1. Formål og målgruppe
– Hvordan definerer du et klart formål for dit event, og hvem henvender du dig til?

2. Find nye samarbejdspartnere
– Tænk anderledes koncepter ala Strik & Drink
– Sammen udvikler vi nye koncepter der trækker nye kundegrupper til

3. Markedsføring af eventet
– Sociale medier, nyhedsbreve og partnere som løftestang
– Sådan bruger du fx Facebook Events og evt. QR‐koder i din promotion

 

Modul 2: Content-strategi og nyhedsbreve – skab en rød tråd i dit indhold

Fokus: Udvikling af en sammenhængende indholdsstrategi på tværs af platforme samt effektive nyhedsbreve.
Dato: Onsdag d. 2. april kl. 9-11

Indhold:

1. Opbygning af en stærk content‐strategi
– Definér dine kernebudskaber og brandværdier
– Valg af relevante kanaler (blog, sociale medier, e‐mail, mv.)

2. Planlægning og produktion
– Redaktionsplan, indholdstyper og genbrug af materiale
– Sammenhæng på tværs af platforme for at skabe genkendelighed

3. Nyhedsbreve der konverterer
– Sådan vokser du din e‐mailliste (leadmagnets, pop‐ups mv.)
– Segmentering, personalisering og automatisering af e‐mailkampagner

 

Modul 3: Online synlighed – fra Google Maps til Facebook og Instagram-annoncer

Fokus: At blive fundet online og skabe resultater med betalt annoncering på sociale medier.
Dato: Onsdag d. 9. april kl. 9-11

Indhold:

1. Google Maps og lokal SEO
– Sådan opretter og vedligeholder du en virksomhedsprofil på Google
– Optimering af adresse-, kontakt- og billedinformationer
– Indsamling af anmeldelser og håndtering af kundefeedback

2. QR‐koder som bro mellem offline og online
– Eksempler på brug af QR‐koder til at drive trafik og engagement
– Gode tips til placering og design af QR‐koder

3. Facebook og Instagram‐annoncering
– Opsætning af annoncekonti og målgrupper
– Valg af annonceformater (billeder, video, stories mv.)
– Budgetstyring og optimering

 

Efter modul 3: Individuel sparring med underviser, Jesper Holme
Som afslutning på kurset kan du booke 30 min. gratis individuel sparring, hvor I kan dykke nærmere ned i en eller flere af emnerne.

Dato 26.03.2025
Tid 09:00 - 11:00
Sted Online
Tidsfrist 24.03.2025
Pris kr.
Dato 02.04.2025
Tid 09:00 - 11:00
Sted Online
Tidsfrist 24.03.2025
Pris kr.
Dato 09.04.2025
Tid 09:00 - 11:00
Sted Online
Tidsfrist 24.03.2025
Pris kr.
Dato Tid Sted Tidsfrist Pris
26.03.2025 09:00 - 11:00 Online 24.03.2025 kr.
02.04.2025 09:00 - 11:00 Online 24.03.2025 kr.
09.04.2025 09:00 - 11:00 Online 24.03.2025 kr.

Mathilde Risom Mathiasen

Kursus- og udviklingskonsulent
Telefon: +45
Mobil: +45 60 25 95 20
E-mail: mrm@dgu.org

Underviser

Jesper Holme - jesperholmejensen@gmail.com

 

Jesper Holme Jensen fra Undfreunde er ekspert i at koble den digitale kunderejse med konkrete indsatser, så du hurtigt oplever en udvikling i din virksomhed.

Jesper har undervist hundredvis af iværksættere, små erhvervsdrivende og restauranter/cafeer og brænder for at hjælpe dem med at komme godt i gang og endnu bedre videre på deres rejse. Han er stærk på konkrete værktøjer og idéudviklingen i forhold til nye tiltag samt et skarpt blik på den enkeltes behov.