
Kursus: Få flere kunder i jeres golfrestaurant
Få flere kunder i restauranten med 3 skarpe online moduler!
Lær at skabe events, der tiltrækker nye kundegrupper, udvikle en content-strategi med effektive nyhedsbreve, og få din forretning til at blomstre online med Google Maps, QR-koder og annoncer på sociale medier.
Kurset består af tre moduler á 2 timer med konkrete værktøjer, der skaber resultater – lige til at bruge i din hverdag.
Pris: 2000 kr. for alle tre moduler
BEMÆRK: Du er automatisk tilmeldt alle tre moduler.
Kursets indhold
Modul 1: Succes med events – fra idé til kunder
Fokus: Planlægning, afvikling og markedsføring af events.
Dato: Onsdag d. 26. marts kl. 9-11
Indhold:
1. Formål og målgruppe
– Hvordan definerer du et klart formål for dit event, og hvem henvender du dig til?
2. Find nye samarbejdspartnere
– Tænk anderledes koncepter ala Strik & Drink
– Sammen udvikler vi nye koncepter der trækker nye kundegrupper til
3. Markedsføring af eventet
– Sociale medier, nyhedsbreve og partnere som løftestang
– Sådan bruger du fx Facebook Events og evt. QR‐koder i din promotion
Modul 2: Content-strategi og nyhedsbreve – skab en rød tråd i dit indhold
Fokus: Udvikling af en sammenhængende indholdsstrategi på tværs af platforme samt effektive nyhedsbreve.
Dato: Onsdag d. 2. april kl. 9-11
Indhold:
1. Opbygning af en stærk content‐strategi
– Definér dine kernebudskaber og brandværdier
– Valg af relevante kanaler (blog, sociale medier, e‐mail, mv.)
2. Planlægning og produktion
– Redaktionsplan, indholdstyper og genbrug af materiale
– Sammenhæng på tværs af platforme for at skabe genkendelighed
3. Nyhedsbreve der konverterer
– Sådan vokser du din e‐mailliste (leadmagnets, pop‐ups mv.)
– Segmentering, personalisering og automatisering af e‐mailkampagner
Modul 3: Online synlighed – fra Google Maps til Facebook og Instagram-annoncer
Fokus: At blive fundet online og skabe resultater med betalt annoncering på sociale medier.
Dato: Onsdag d. 9. april kl. 9-11
Indhold:
1. Google Maps og lokal SEO
– Sådan opretter og vedligeholder du en virksomhedsprofil på Google
– Optimering af adresse-, kontakt- og billedinformationer
– Indsamling af anmeldelser og håndtering af kundefeedback
2. QR‐koder som bro mellem offline og online
– Eksempler på brug af QR‐koder til at drive trafik og engagement
– Gode tips til placering og design af QR‐koder
3. Facebook og Instagram‐annoncering
– Opsætning af annoncekonti og målgrupper
– Valg af annonceformater (billeder, video, stories mv.)
– Budgetstyring og optimering
Efter modul 3: Individuel sparring med underviser, Jesper Holme
Som afslutning på kurset kan du booke 30 min. gratis individuel sparring, hvor I kan dykke nærmere ned i en eller flere af emnerne.
Dato | 26.03.2025 |
---|---|
Tid | 09:00 - 11:00 |
Sted | Online |
Tidsfrist | 24.03.2025 |
Pris | kr. |
Dato | 02.04.2025 |
---|---|
Tid | 09:00 - 11:00 |
Sted | Online |
Tidsfrist | 24.03.2025 |
Pris | kr. |
Dato | 09.04.2025 |
---|---|
Tid | 09:00 - 11:00 |
Sted | Online |
Tidsfrist | 24.03.2025 |
Pris | kr. |
Dato | Tid | Sted | Tidsfrist | Pris | |
---|---|---|---|---|---|
26.03.2025 | 09:00 - 11:00 | Online | 24.03.2025 | kr. | |
02.04.2025 | 09:00 - 11:00 | Online | 24.03.2025 | kr. | |
09.04.2025 | 09:00 - 11:00 | Online | 24.03.2025 | kr. |
Mathilde Risom Mathiasen
Underviser
Jesper Holme - jesperholmejensen@gmail.com
Jesper Holme Jensen fra Undfreunde er ekspert i at koble den digitale kunderejse med konkrete indsatser, så du hurtigt oplever en udvikling i din virksomhed.
Jesper har undervist hundredvis af iværksættere, små erhvervsdrivende og restauranter/cafeer og brænder for at hjælpe dem med at komme godt i gang og endnu bedre videre på deres rejse. Han er stærk på konkrete værktøjer og idéudviklingen i forhold til nye tiltag samt et skarpt blik på den enkeltes behov.