Submitted by Anonymous (not verified) on

Dansk Golf Union bruger Made in Denmark til at skaffe flere golfspillere

Danmarks største sportsbegivenhed, Made in Denmark, er netop afviklet i Himmerland med et rekord antal besøgende. I den kommende weekend søsætter Dansk Golf Union en rekrutteringsaktivitet i samarbejde med Made in Denmark for at rekruttere nye golfspillere til de danske golfklubber. Med kampagnen "Giv en gave for livet" appellerer Dansk Golf Union til, at de nuværende golfspillere skaffer nye medlemmer til de danske golfklubber.

Sidste år havde Dansk Golf Union også skabt en rekrutteringsaktivitet, men i år sætter antallet af deltagende klubber rekord. 83 golfklubber holder på søndag åbent hus og opfordrer deres medlemmer til at tager en ven, kollega eller familiemedlem med i golfklubben for at få dem i gang med at spille golf.

- At rekruttere nye golfspillere sker ikke kun i foråret, men hele året. Og det er derfor helt naturligt at bruge opmærksomheden efter Made in Denmark til at motivere de mere end 150.000 danske golfspillere til at få deres venner med ned i klubben, siger Morten Backhausen, direktør i Dansk Golf Union.

For at få golfspillerne til at støtte op om rekrutteringsarrangementet får de golfspillere, som skaffer et nyt medlem, en særlig ambassadørpakke med bl.a. indgangsbillet til Made in Denmark i 2016.

 

Billede af plakat