Submitted by Anonymous (not verified) on
scott-graham-5fNmWej4tAA-unsplash (1).jpg

Er du DGU´s nye markedsførings- og rekrutteringskonsulent?

Henover jul og nytår er der blevet slået et nyt og spændende job op i Dansk Golf Union.

Stillingsbetegnelsen for den nye konsulent indeholder både markedsføring og rekruttering (nye golfspillere), og personen vil komme til at arbejde direkte sammen med de danske golfklubber om netop disse to discipliner. 

 

Udpluk fra stillingsopslaget: 

De seneste par år har vi oplevet en stigning i antallet af golfspillere i Danmark, blandt andet på grund af øget fokus på rekruttering og digital markedsføring i de danske golfklubber. Det fokus ønsker vi at bibeholde og videreudvikle sammen med de danske golfklubber ved fastansættelse og nye kompetencer i Dansk Golf Union.

Vi søger derfor en kollega, som kan styrke indsatsen med afsæt i leadgenerering og online markedsføring, og som har en passion for rekrutteringsarbejde både lokalt og nationalt.

Stillingen

• Samarbejde med vores øvrige konsulenter på udviklings- og kommunikationsområdet, for at bistå det lokale og nationale markedsførings- rekrutteringsarbejde i danske golfklubber

• Bindeled mellem den lokale golfklub og vores markedsføringsbureau i forhold til at få klubbernes lokale produkter og kampagner til at præstere bedst muligt

• I samarbejde med golfklubberne og DGU’s sekretariat skal du udvikle produkter, strategier og metoder som bedst danner grundlag for rekruttering af nye golfspillere

• Helt konkret ønsker vi også at fokusere på udbredelsen af Pay & Play muligheder i Danmark samt markedsføringen af dette produkt

• Du bliver central for udviklingen og implementering af digitale kampagner for rekruttering og fastholdelse af golfspillere i de danske golfklubber

• Tværfaglige projekter med DGU’s øvrige ansatte og frivillige.

 

Læs mere og se hvordan du sender din ansøgning her