Allerede nu har 40 klubber valgt at tilmelde sig, men Dansk Golf Union regner med at komme op på over 150 i løbet af de næste måneder.
Temaet er meldt tidligt ud i år i forhold til tidligere og DGU håber, at den gode forberedelse også kan give klubberne bedre mulighed for at forberede dagen og måske prøve nye idéer af.
Temaet Livslang kærlighed lægger op til mange sjove historier fra golfspillerne selv om deres kærlighed til golf og vores kampagne vil i højere grad end tidligere satse på online medier som Facebook og Instagram.
KOMMUNIKATIONSKURSER
For at hjælpe klubberne generelt, men også specifikt til Golfens Dag afholder DGU en række kommunikationskurser i alle landsdele i starten af det nye år med mulighed for at blive klædt på til en god Golfens Dag. Kurset vil udover at fokusere på kommunikation med kommende medlemmer, også hjælpe klubberne med kommunikation til medlemmer, sponsorer, lokalpresse og kommunen.
Kurset bliver afholdt 5 steder i Danmark i januar og du kan læse mere og tilmelde dig her.
TILMELDING TIL GOLFENS DAG
Sidste år deltog 153 golfklubber og det niveau regner Dansk Golf Union med også vil deltage i 2016.
Alle golfklubber som ønsker at deltage skal tilmelde sig via dette link senest den 20. februar 2016.