Submitted by hkr on
Bookgolf kampagne

Bookgolf kampagne: Spil gratis i Juli

På baggrund af gode erfaringer med "Spil gratis golf i marts" kampagnen, gør vi nu et nyt forsøg. Nemlig "Spil gratis golf i uge 27 & 28. Som navnet antyder, handler konceptet i al sin enkelthed om at åbne op for sin pay & play facilitet i de to uger. Eneste krav for at gøre brug af tilbuddet som gæst, er at man skriver sig op via vores kampagner. Tilbuddet henvender sig til personer, der endnu ikke er aktive medlem af de danske golfklubber. Det sikrer at klubben får en - forhåbentlig - masse personer, der åbenlyst har en interesse i golf, som man efter kampagnen kan kontakte med tilbud omkring at involvere sig yderligere i golfklubben. Vi har som sagt gjort os gode erfaringer med tiltaget i marts måned og har haft et ønske om at forsøge det i en periode med godt vejr også. Derfor har vi lyttet til alle jeres input og nået frem til denne model, hvor det ikke er en hel måned, men derimod 14 dage i starten af juli. 

Derfor håber vi at en masse klubber kan se værdi i at åbne banen op og tilbyde nye personer at prøve kræfter med golf, som forhåbentligt ender ud i nye medlemmer. 

Læs evt. om Horsens Golfklubs erfaringer med “gratis marts” her


Tilmeld jer HER


Hvordan støtter Dansk Golf Union?
Vi står for at lave markedsføring via egne medier for konceptet og støtter også med 1500 kroner per klub til betalt lokal annoncering i jeres lokalområde. Derudover støtter vi med materialer og vejledning til al den markedsføring, I selv kan lave på klubbens egen facebook side, hjemmeside osv.


Hvad skal klubben bidrage med for at kunne deltage?
For at kunne deltage i konceptet og kampagnen, skal klubben naturligvis kunne stille sin pay & play bane til rådighed gratis i de 14 dage, for dem som melder sig til konceptet. Der er ikke noget krav om at man skal stille udstyr til rådighed gratis(dog anbefaler vi det), men man skal som minimum have taget stilling til hvordan gæsterne har mulighed for at låne eller leje et sæt. Derudover skal klubben bidrage med 2000 kroner til den betalte annonce, så vi med i alt 3500 inkl. moms kan gennemføre en fornuftig kampagne.


Markedsføring lokalt og nationalt:
Som deltagende klub i konceptet, laver vi en betalt annonce, som bliver vist på Facebook og Instagram for hver enkelt klub. Den bliver sat til at blive vist i lokalområdet. Når man som bruger klikker på annoncen, får man mulighed for at tilmelde sig med navn, alder, email og telefonnummer. De informationer bliver sendt til klubben på en liste, der også vil fungere som adgangsbillet til banen. Derudover anbefaler vi naturligvis også at klubben selv bruger nogle kræfter på at annoncere tilbuddet via egne medier, og kontakter de tilmeldte undervejs. Vi kører sideløbende en mindre national kampagne, der yderligere bidrager til markedsføring af pay & play og bookgolf.dk.
 

Tilmelding og datoer:
Hvis I ønsker at tilmelde jer, så udfyld venligst via formularen nedenfor. Har I spørgsmål, er I meget velkomne til at kontakte Morten Holst på mho@dgu.org eller på mobil +4520545080. Tilmelding senest d. 15 juni. 

Tilmeld jer HER