Submitted by Anonymous (not verified) on
Golfens dag 2018_timeline.jpg

Få 1000 kr. i hjælp til Golfens Dag på de sociale medier

Dansk Golf Union har også i 2018 afsat midler til at hjælpe de klubber som deltager i Golfens Dag med at reklamere for deres arrangement.

Dansk Golf Union har i 2018 fordoblet støtten, så i år kan hver klub få 1000 kr. omkostningsgodtgørelse efter regning til opslag på Facebook i forbindelse med kampagnen til Golfens Dag. Eneste betingelse er at klubben selv poster og booster kampagnen på Facebook.

Idéen med den økonomisk støtte er at hjælpe klubberne til at bruge de muligheder som Facebook giver for målrettet markedsføring af en kampagne til klubbens medlemmer og deres venner.

Ønsker klubben at få de 1000 kr. skal du sende en regning til aha@dgu.org på det eller de opslag, som du har valgt at booste sammen med facebook-fakturaen. Det skal dog være opslag i forbindelse med Golfens Dag.

 

Webinar om annoncering på sociale medier

For at rådgive i forbindelse med annoncering afholder Andreas Hartø d. 4. april kl. 16 et webinar, hvor han gennemgår hvordan man sætter en annonce op på Facebook/Instagram. Webinaret er gratis og kommer til at vare ca. 45 minutter. For at melde dig til webinaret, så send en e-mail til Andreas på aha@dgu.org.

 

SOCIAL MEDIA FACEBOOK-GRUPPE FOR GOLFKLUBBERNE

Husk også, at vi har oprettet en Facebook-gruppe, som vi hyppigt opdaterer med tips og tricks til brugen af sociale medier i golfklubben. Derudover bruges gruppen også som kanal til vidensdeling blandt klubbernes ansvarlige for sociale medier.  Link til gruppen kan findes her.

 

KONTAKT

Andreas Hartø

Kommunikationskonsulent

Mail: aha@dgu.org