Nedenfor forklarer vi nogle af de almindelige terminologier, der bruges i forbindelse med Golfspilleren i Centrum.
Serviceområde:
Et serviceområde refererer til en gruppe af spørgsmål, der er relateret til et specifikt aspekt af den service, du leverer til dine kunder. Eksempel på serviceområde: “atmosfære”
Berøringspunkt eller touchpoint:
Et berøringspunkt refererer til enhver interaktion mellem undersøgelsesdeltageren og den organisation, der udfører undersøgelsen. Eksempel på berøringspunkt: “fairways er gode”
Score:
Vi genberegner vurderingerne (fra 1-10) på spørgsmål i undersøgelsen til score mellem 0 og 100 point. Dette for at gøre det nemmere at læse og sammenligne resultater.
Prioriteringskort:
Et prioriteringskort, også kendt som en prioriteringsmatrix, er et visuelt værktøj, der hjælper med at bestemme betydningen af forskellige spørgsmål. Ved visuelt at kortlægge prioriteter guider den beslutningstagning og ressourceallokering i retning af opgaver eller emner med høj værdi og lav indsats.