Submitted by hkr on
ordsky

Hvad mener vi, når vi siger sådan?

Nedenfor forklarer vi nogle af de almindelige terminologier, der bruges i forbindelse med Golfspilleren i Centrum.

 

Serviceområde:

Et serviceområde refererer til en gruppe af spørgsmål, der er relateret til et specifikt aspekt af den service, du leverer til dine kunder. Eksempel på serviceområde: “atmosfære”

 

Berøringspunkt eller touchpoint:

Et berøringspunkt refererer til enhver interaktion mellem undersøgelsesdeltageren og den organisation, der udfører undersøgelsen. Eksempel på berøringspunkt: “fairways er gode”

 

Score:

Vi genberegner vurderingerne (fra 1-10) på spørgsmål i undersøgelsen til score mellem 0 og 100 point. Dette for at gøre det nemmere at læse og sammenligne resultater.

 

Prioriteringskort:

Et prioriteringskort, også kendt som en prioriteringsmatrix, er et visuelt værktøj, der hjælper med at bestemme betydningen af forskellige spørgsmål. Ved visuelt at kortlægge prioriteter guider den beslutningstagning og ressourceallokering i retning af opgaver eller emner med høj værdi og lav indsats.

 

Kontakt

Kim Uldahl

Udviklingskonsulent Rekruttering & fastholdelse
Mobil: +45 2136 0698
E-mail: kue@dgu.org
  • Golfens Dag
  • Rekruttering
  • Golfspilleren i Centrum
  • Bestyrelsesarbejde
  • Business Intelligence